tråkig fredag

Idag ska jag plugga tills jag somnar. Bokstavligt. Igår gick det åt helvete och plugga så sista chansen innan tentan är idag. Har tenta 8.15-13.15 imorgon vilken jag inte direkt längtar till men jag ska komma väl förberedd den här gången.

Annars så är Trigger typ världens sötaste hund för han har följt efter mig hela morgonen.. tror han vill leka eller nått. Vi ska busa så fort jag är värdig en rast från plugget.

Har lektion 13.15-16.00 idag, en fredag! Tycker det är elakt. Extremt elakt faktiskt.

Imorgon är det desto roligare i alla fall efter 13.15 för då ska jag åka till Linde och förhoppningsvis ska Pappa K följa med :) Det är cruising i linde så då är det trafikerat i den lilla hålan! Dessvärre jobbar jag på söndag så det blir att vara chaufför hem också samma dag. Eller om vi åker söndag morgon.


Slutsnackat. Dags för frulle och plugg. BAJBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0